A.l.m.

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Hej

Av Alice - 2 juli 2012 11:35

Hej. Igår var det inte så roligt för jag va med Elsa o Maja MEN det som inte var roligt var att hon maja som jag prata om hon är la så där så vi sovde över jag elsa o maja maja prata och prata hella natten så ja vi somnade  typ ca 2.30 så jag är så himmla trött jag vill bara sova men jag ska ju vara med elsa det är mycket roligare





ha en good happy day  /// Alice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 25 januari 2013 20:57

Hej alla förlåt har inte bloggat på 3 månader ska försöka men jag har haft kompisar jul nyår läxor osv.Jag har ju fått en ska som jag bloggar på jo en IPHONE 4s yey så himla bra en vitt??.Ni vet jag har ju en kanin min lilla älskling ? och min katt n...

Av Alice - 17 november 2012 21:36

Hejj bloggen nu ser jag på så mycket bättre de är typ 1 min kvar sen ser jag på Sommaren med Göran as kul. Bloggar inte mycket för dator är så jävla konstig så plattan blir de bloggning på mer bloggning i kväll ses ///Alice...

Av Alice - 17 november 2012 21:36

Hejj bloggen nu ser jag på så mycket bättre de är typ 1 min kvar sen ser jag på Sommaren med Göran as kul. Bloggar inte mycket för dator är så jävla konstig så plattan blir de bloggning på mer bloggning i kväll ses ///Alice...

Av Alice - 15 oktober 2012 20:31

Hej nu är de kväll och se r på färjan har haft skolan frannför mig och så idrott hade vi                   nu      hejdå    kommer imorgon lovar ...

Av Alice - 9 juli 2012 19:24

Hej alla nästa vecka skall jag till danmark vi ska hyra en stuga men egen pool.Det har stuttsmatta hängmatta pool grill och mycket mer ditt vi ska åka heter grenå tror jag vi ska vara där i en vecka men det e rätt långt till resturang och strand men ...

Presentation


Hej nu har du kommit till lillefot1 och jag har en kanin som heter lillefot och jag är en tjej som älska att bada och vara med min familj och min kanin.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du bäst om.
 Familjen
 Mamma
 Pappa
 Glass
 Djur
 Bada
 Godis
 Dig
 Allt
 Inget
 Llillasyster
 Lillebror
 Storasyster
 Storebror
 Dricka
 Bajs

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alice

Alice

Hej och välkomen till gästboken ha en bra dag pes jag gillar er  


Skapa flashcards